Akademia tuningu:
OPIS | MOC [KM/obr.] | MOMENT | 0-100 km/h [s] | V-max [km/h] | ŚREDNIE ZUŻYCIE |
DANE PRODUCENTA | 130/4000 | 310/1900 | 9.9 | 208 | 5.7 |
DANE RZECZYWISTE | 131/4050 | 300/2060 | 10.4 | 208 | 5.7 |
PROGRAM SPECJALNY | 155/3870 | 376/2120 | 8.9 | 220 | 5.6 |
PROGRAM SPORTOWY | 168/3870 | 419/2170 | 8.32 | 230 | - |
VOLKSWAGEN PASSAT 1,9 TDI / 130KM
Przedstawione charakterystyki mocy i momentu uzyskane zostały dzięki wielokrotnym testom na hamowni podwoziowej HOFMANN DYNATEST 300. Otrzymane wyniki pokazują, że testowany egzemplarz posiadał parametry mocy i momentu bardzo zbliżone do danych producenta.Mniejsze niż podawane przez katalogi przyspieszenie do 100km/h spowodowane było wyposażeniem testowego auta w opony zimowe . Jednostkę napędową wyposażono w nowoczesny układ zasilania silników wysokoprężnych - pompowtryskiwacze. Dzięki elektronicznej regulacji układu silnik posiada wysoką kulturę pracy oraz niewielkie zużucie paliwa. Opracowane przez naszą firmę programy, specjalny oraz sportowy, sprawiły iż stateczny Passat zamienia sie w "mały samolot".
Program specjalny opracowany jest tak, aby wydzielane spaliny nie przekraczały europejskich norm dymienia. Program sportowy wyciska z silnika maksymalne parametry mocy i momentu jakie można uzyskać chipową formą tuningu. Podczas testów drogowych z użyciem akcelrometru ACC-2002 stwierdziliśmy, iż samochód posiada taki nadmiar mocy i momentu, że jazda po mokrej nawierzchni wymaga bardzo ostrożnego posługiwania się pedałem gazu.
Największą zaletą programów projektowanych przez naszą firmę jest ich pełne dopasowanie do stanu technicznego samochodu i indywidualnych upodobań kierowcy.
« Wróć do listy tematów