CENNIK CHIPTUNINGU | POJEMNOŚĆ | OPIS PROGRAMÓW | ||
CENY BRUTTO | Standard * | Indywidualny ** | Specialny 20% *** | |
SAMOCHODY BENZYNOWE WOLNOSSĄCE /bez TURBO/ | do 1500 cm3 | 900 | 1500 | 2000 |
| od 1500 cm3 | 1500 | 2000 | 2500 |
SAMOCHODY BENZYNOWE /TURBO / | do 2000 cm3 | 1200 | 1500 | 2000 |
| od 2000 cm3 | 1500 | 1750 | 2500 |
| ||||
SAMOCHODY DIESLA /TURBO / | do 2000 cm3 | 1000 | 1500 | 2000 |
| od 2000 cm3 | 1500 | 1750 | 2500 |
UPUSTY
Samochody starsze niż 5 lat upust do 10%
Samochody starsze niż 10 lat upust do 20%
Upusty nie dotyczą programów specialnych
DOPŁATYUpusty nie dotyczą programów specialnych
Sterowniki najnowszej generacji + 200zł
Sterowniki wymagające lutowania + 200zł
INNE CENY
• Poprawa dawki rozruchowej- od 300zł /przy chiptuningu w cenie/
• Wyłączenie EGR- od 300zł /przy chiptuningu w cenie/
• Wgranie oprogramowania seryjnego 150zł
• Regeneracja cisnieniowa DPF, FAP- od 600 do 800zł
• Usunięcie mechaniczne DPF ,FAP- od 300 do 500zł
• Usunięcie programowe filtra DPF/FAP- od 1000-1500zł przy równoczesnym chiptuningu upust 50% więcej info kliknij tutaj
• CHIPTUNING po aktualizacji w ASO-25% ceny + koszt hamowni
• Hamownia podwoziowa obciążeniowa
UWAGA ze względu na wiarygodność wyników muszą być wykonane minimum 4 testy -chcesz wiedzieć dlaczego -przeczytaj
• badanie kompleksowe / 4 testy dynamiczne+testy diagnostyczne+badanie AFR lub dymienia/cienienie doładowania/ 200zł
• powyżej 4 testów każdy następny tylko 25 zł /np. 10 testów 4testy=200zł + 6 testów*25zł = 150 zł w sumie 350zł /
UWAGA WAŻNE: archiwizujemy oryginalne programy i jest możliwość powrotu do serii
*PROGRAM STANDARD-ZIELONY
Jest to rozwiązanie dla osób, dla których ekonomika jazdy jest priorytetem. Przy nieznacznym wzroście mocy i momentu, Twój samochód będzie bardziej dynamiczny i jednocześnie spalanie zmniejszy się nawet do 10%.
Jeśli chcesz jeździć bardziej ekologicznie, oszczędzać pieniądze i cieszyć się dynamiczniejszą jazdą.
Program jest wgrywany wyłącznie przez gniazdo diagnostyczne i jego efekty nie są sprawdzane na hamowni'
Czas wykonania ok 1 godziana
Program standard jest rozwiązaniem dla Ciebie.
** PROGRAM INDYWIDUALNY-NIEBIESKI
Jest naszą specjalnością robimy je od roku 1998
Przed rozpoczęciem pracy nad programem dokonujemy jazdy próbnej, aby określić sposób i styl jazdy preferowany przez kierowcę. Program jest wykonywany bezpośrednio na hamowni podwoziowej obciążeniowej HPS-03 i projektowany adekwatnie do stanu technicznego samochodu oraz stylu jazdy i wymagań kierowcy.
Program ten może być wykonywany w wersji plus czyli takiej że w czasie normalnej, spokojnej jazdy samochodem wykorzystywany jest tylko program seryjny.
"Ujawnienie" się naszego programu tuningowego następuje dopiero wówczas, gdy wciśniemy pedał gazu więcej niż 75 % przy jednoczesnym osiągnięciu przez silnik co najmniej 1600 obrotów.
Przejście między programami jest całkowicie płynne. Przyrosty mocy i momentu są identyczne jak w zwykłym w programie indywidualnym.
Każdy program jest swoistego rodzaju niepowtarzalnym dziełem sztuki i nigdy nie będzie zastosowany w innym samochodzie.
Chcesz by Twój samochód był jedyny na świecie, to jest rozwiązanie dla Ciebie!
Czas wykonania ok 3-5 godzin.
Ten program jest najbardziej „przyjazny” dla Twojego silnika
*** PROGRAM SPECIALNY 20% -CZERWONY
Jeżeli auto wymaga naprawy dostajesz 20% upust na wszelkie prace mechaniczne,które będziemy wykonywać w twoim aucie w okresie 3 miesięcy od wykonania tuningu.
Czas tuningu i testów do 8 godzin.
Przykładowe ceny usług serwisowych:
CENNIK USŁUG | CENA |
Przegląd podstawowy | 250 |
Przegląd przed zakupem z testem na hamowni | 250 |
Diagnostyka komputerowa | od 70 |
Czyszczenie turbosprężarki | od 300 |
Wymiana turbosprężarki | od 250 |
Wymiana rozrządu | od 250 |
Wymiana świecy | 10 |
Wymiana tarcz i klocków 1 oś | od 85 |
Wymiana amortyzatorów 1 oś | od 150 |
Czyszczenie układu klimatyzacji | 69 |
Napełnienie klimatyzacji | od 90 |
Remont silnika | od 1000 |
Naprawa sterownika | 600 |