Akademia tuningu:
OPIS | MOC [KM/obr.] | MOMENT OBROTOWY [Nm/obr.] | 0-100 km/h [s] | V-max [km/h] | ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA l/100km |
DANE PRODUCENTA | 100/4000 | 240/1800 | 11,3 | 188 | 5,1 |
DANE RZECZYWISTE | 100,5/4040 | 245,3/1990 | 11,1 | 188 | 5,2 |
PROGRAM SPECJALNY | 130,5/3550 | 316,9/2170 | 9,0 | 205 | 5,0 |
PROGRAM SPORTOWY | 142,7/3610 | 373,1/2200 | 7,9 | 212 | - |
VOLKSWAGEN GOLF 1,9 TDI / 100KM
Przedstawione charakterystyki mocy i momentu uzyskane zostały dzięki wielokrotnym testom na hamowni podwoziowej HPS-03. Otrzymane wyniki pokazują, że testowany egzemplarz posiadał parametry momentu nieco większe niż dane producenta. Jednostkę napędową wyposażono w nowoczesny układ zasilania silników wysokoprężnych - pompowtryskiwacze. Dzięki elektronicznej regulacji układu silnik posiada wysoką kulturę pracy oraz niewielkie zużucie paliwa. Jednak opracowane przez naszą firmę programy, specjalny oraz sportowy, sprawiły iż niepozorne autko zamienia sie w "mały samolot".
Program specjalny opracowany jest tak, aby wydzielane spaliny nie przekraczały europejskich norm dymienia. Program sportowy wyciska z silnika maksymalne parametry mocy i momentu jakie można uzyskać chipową formą tuningu. Podczas testów drogowych z użyciem akcelrometru ACC-2002 stwierdziliśmy, iż samochód posiada taki nadmiar mocy i momentu, że jazda po mokrej nawierzchni wymaga bardzo ostrożnego posługiwania się pedałem gazu.
Największą zaletą programów projektowanych przez naszą firmę jest ich pełne dopasowanie do stanu technicznego samochodu i indywidualnych upodobań kierowcy.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tuningu chipowym kliknij tutaj >>
Cennik tuningu chipowego dostępny tutaj >>
« Wróć do listy tematów