OPIS | MOC [KM/obr] | MOMENT OBROTOWY [Nm/obr.] | 0-100 km/h [s] | V-max [km/h] | ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA l/100km |
DANE PRODUCENTA | 65/4000 | 160/2000 | 15,0 | 164 | 4,3 |
DANE RZECZYWISTE | 66/4060 | 158,9/2080 | 14,9 | 165 | 4,3 |
PROGRAM INDYWIDUALNY | 82,5/3770 | 200,4/2140 | 11,7 | 176 | 4,1 |
PROGRAM SPORTOWY | 86,4/4050 | 209,9/2080 | 10,6 | 180 | - |
RENAULT CLIO 1.5 DCI / 65KM | |
![]()       Parametry testowanego modelu były bardzo zbliżone do danych podawanych w katalogu, co dobrze świadczy o firmie Renault. W samochodzie tym zastosowano bardzo nowoczesny system Common Rail drugiej generacji, opracowany przy współpracy z firmą DELPHI. Jako ciekawostkę można podać, że sterownik w tym modelu umożliwia korekcję momentu obrotowego na każdym biegu oddzielnie.       Program indywidualny opracowaliśmy tak, aby uzyskać możliwie dużą wartość momentu obrotowego w całym zakresie obrotów użytecznych, co powoduje, że samochód jest bardzo dynamiczny i oszczędny.       Wysoka wartość mocy maksymalnej jest stosunkowo łatwa do osiągnięcia, ale ponieważ wiąże się ona ze wzrostem dymienia zdecydowaliśmy się nie przekraczać wartości 83KM. Samochód po takim tuningu charakteryzuje się dużo lepszymi przyspieszeniami, większą kulturą pracy oraz, co wydaje się być nielogiczne, zmniejszonym zużyciem paliwa. Zmniejszenie zużycia paliwa wynika ze wzrostu średniego momentu obrotowego, co powoduje, że możemy poruszać się na wyższym biegu niż przed tuningiem.       Program indywidualny jest opracowany z uwzględnieniem europejskich norm dymienia, dlatego samochody wyjeżdżające od nas z takim programem NIE DYMIĄ.       Program sportowy jest przygotowaliśmy tak, aby osiągnąć maksymalne parametry mocy i momentu. Użytkowanie w warunkach zimowych samochodu z takim programem, a nie wyposażonego w system kontroli trakcji, wymaga już sporych umiejętności od kierowcy, ale za to sprawia olbrzymią przyjemność z jazdy.       Największą zaletą programów projektowanych przez naszą firmę jest ich pełne dopasowanie do stanu technicznego samochodu i indywidualnych upodobań kierowcy. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tuningu chipowym kliknij tutaj >> Cennik tuningu chipowego dostępny tutaj >> |
|
Wstecz | Strona GŁÓWNA |