PEUGEOT 407 1,6 HDI / 110KM |
OPIS |
MOC [KM/obr] |
MOMENT OBROTOWY [Nm/obr.] |
0-100 km/h [s] |
V-max [km/h] |
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA l/100km |
DANE PRODUCENTA |
110/4000 |
240/1750 |
11,7 |
192 |
5,5 |
DANE RZECZYWISTE |
110,4/4030 |
271,0/2260 |
11,5 |
195 |
5,9 |
PROGRAM INDYWIDUALNY |
130,7/3380 |
316,4/2400 |
9,8 |
198 |
5,8 |
Na wykresie i w tabelce powyżej przedstawiono dane samochodu testowanego przez nas na hamowni.
Samochód przyjechał do naszej firmy z przebiegiem zaledwie 6000 km. Jak przystało na tak niewielki przebieg parametry silnika nie odbiegają od tych, które podaje producent. Maksymalna wartość momentu obrotowego przekracza tą deklarowaną w danych fabrycznych.
Silnik 1,6 HDI 16v jest najmniejszym turbodieslem montowanym w tym nadwoziu. Podczas jazdy odczuwalna jest spora masa pojazdu. Niektorzy komentatorzy prasowi sugerują nawet, że obciążenie samochodu więcej niż dwoma osobami "utrudni sprawne rozpędzanie".
Wszystkie negatywne opinie dotyczace dynamiki znikają jeżeli poddamy tą konstrukcję Peugeota tuningowi. Maksymalny moment obrotowy przekraczający 300 Nm pozwala w pełni cieszyć się jazdą tym bardzo zgrabnym samochodem.
Wszystkie programy przygotowywane przez firmę Godula Moto Sport są wielokrotnie testowane na hamowni HOFMANN DYNATEST 300 oraz dodatkowo sprawdzane w próbach drogowych z użyciem akcelerometru ACC-2002. Największą zaletą programów projektowanych przez naszą firmę jest ich pełne dopasowanie do stanu technicznego samochodu i indywidualnych upodobań kierowcy.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tuningu chipowym
kliknij tutaj >>
Cennik tuningu chipowego
dostępny tutaj >>