OPIS |
MOC [KM/obr] |
MOMENT OBROTOWY [Nm/obr.] |
0-100 km/h [s] |
V-max [km/h] |
DANE PRODUCENTA |
193/4000 |
410/1750 |
7,80 |
230 |
DANE RZECZYWISTE |
186,8/3600 |
402,8/2360 |
- |
- |
PROGRAM INDYWIDUALNY |
223,3/3850 |
510,0/2700 |
- |
- |
Na wykresie i w tabelce powyżej przedstawiono dane samochodu testowanego przez nas na hamowni. Różnice w parametrach podawanych przez producentów i wartościach zmierzonych wynikają z odchyłek wykonawczych silników. Jak widać na wykresach zużycie silnika jeszcze nie grało większej roli, mimo iż testowany samochód miał ponad 100 tys. km przebiegu.
Klient wybrał opcję sportową z jak największym momentem obrotowym. Mimo iż z kilkunastu tuningowanych samochodów tego typu ten wykazywał największe zużycie udało się uzyskać imponującą wartość momentu 510 Nm.
Pomiar przyspieszeń i prędkości maksymalnej tego auta w warunkach zimowych okazał się niestety niemożliwy. Według odczuć właściciela samochodu auto zmieniło się diametralnie i mimo iż w serii nie należy do najsłabszych osiągi na programie naszej firmy czynią jazdę dużo dynamiczniejszą.
Wszystkie programy przygotowywane przez firmę Godula Moto Sport są wielokrotnie testowane na hamowni HOFMANN DYNATEST 300 oraz dodatkowo sprawdzane w próbach drogowych z użyciem akcelerometru ACC-2002. Największą zaletą programów projektowanych przez naszą firmę jest ich pełne dopasowanie do stanu technicznego samochodu i indywidualnych upodobań kierowcy.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tuningu chipowym
kliknij tutaj >>
Cennik tuningu chipowego
dostępny tutaj >>