VII Runda Międzynarodowych Wyścigowych Samochodowych Mistrzostw Polski
![](htmlarea/uploaded/nowosci/nasza_zaloga_poznan/poznan_17_19_V_2007/start_wyscig_mini.jpg)
Zawody te były jednocześnie ostatnią rundą eliminacji do Mistrzostw Polski i w klasyfikacji generalnej złotym medalistą został Mateusz Lisowski, startujący w teamie Seata na modelu Seat Leon Supercopa. Jednocześnie ustanowił on nowy rekord toru, okrążając go w czasie 1,397 minuty.
5 października podczas treningów Mateusz uplasował się na pierwszym miejscu wyprzedzając braci
![](htmlarea/uploaded/nowosci/nasza_zaloga_poznan/seat_leon_cupra.jpg)
W niedzielnym finale o GPP Kisiel wyszedł na prowadzenie, jednakże na skutek awarii zawieszenia nie ukończył biegu i stracił szansę na tytuł Mistrza Polski. Niedzielna walka o mistrzostwo rozegrała się pomiędzy Mateuszem Lisowskim a braćmi Gładyszami – Adamem i Marcinem. W pierwszym biegu początkowo szansę na tytuł miał Adam, jednakże na skutek pęknięcia opony zawodnik musiał zjechać do depo. Z tego powodu na prowadzenie wysunął się jego brat Marcin, który jako pierwszy przekroczył linię mety. Tuż za nim dojechał Mateusz Lisowski, który pomimo uderzenia w tył samochodu przez innego zawodnika osiągną drugą pozycję.
Aby zapewnić sobie tytuł Mistrza Polski, Mateusz potrzebował ukończyć drugi bieg na czwartym miejscu.
![](htmlarea/uploaded/nowosci/nasza_zaloga_poznan/poznan_17_19_V_2007/wygrana_mini.jpg)
![](htmlarea/uploaded/nowosci/nasza_zaloga_poznan/seatGMS.jpg)
Mistrzostwo Polski w klasie H-3500 jest naprawdę wielkim osiągnięciem jak na 16-letniego kierowcę, pokazujące jego wielki talent sportowy. Nie należy jednakże zapominać o wielkiej pracy całego temu Seata, który przygotował samochód do wyścigów oraz pomocy serwisantów krakowskiej firmy Godula Moto Sport, która włożyła wiele pracy w przygotowanie samochodu Mateusza do startów w tym sezonie.