Klienci o nas

• Na tej stronie chcemy umieszczać Państwa opinie na temat naszej firmy.
   Jeśli chcesz wystawić opinię firmie Godula Moto Sport, prześlij ją na adres: tuning@godula.pl

A oto opinie naszych klientów:

 Witam
 
Chciałbym podzielić się wrażeniami z chiptuning-u peugeot 407 hdi 1.6     110 KM
Pojechałem drugi raz do Pana Andrzeja . Pierwszy raz ze względu na kłopoty z filtrem FAP, drugi  niestety z problemami z mocą po regeneracji turbiny. Auto po testach na hamowni miało 87 KM i 192 Nm. Tak to nie żart !!!!!. Po 5 –godzinnej walce Pana Andrzeja –strojeniu na hamowni auto odzyskało swoje fabryczne 110 KM i 240 Nm (inni mechanicy także z Peugeota poddali się !!!!).
Po zrobieniu chiptuning-u  indywidualnego plus   auto posiada 126 KM i moment 290 Nm. Autem przejechałem 15000 tys. Km. Spala około 0,5 litra mniej a to wyprzedzanie …….
Rodzinna firma, rodzinna atmosfera profesjonalizm !!!!!!!!!!!!
Taki mistrzów „ze świecą szukać”.
Kuszą oferty tańsze „pseudo fachowców” jeżeli chcecie być pewni  wykonanej pracy Tylko GMS
Pozdrowienia Dla Pani Doroty -Goduli !!!
Jestem po uczelni technicznej ale wiedza Pani Doroty …!!!.
Ja zastanawiam się nad chiptuning Pandy mojej żony 1,3 JTD.

Pozdrawiam !!!  Bartosz Z.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Witam
chciałbym podziękować panu Andrzejowi Goduli i całemu zespołowi GODULA MOTO SPORT za fachowe podejście do naprawy mojego VW T5 2,5L poniewaz tylko oni poradzili sobi z wyregulowaniem pracy turbiny i podniesieniem mocy ,byłem w innej krakowskiej firmie zajmującej sie chiptuningiem i jak zaczeli naprawiac to bardziej zepsuli jak naprawili auto dopiero zaczęło jechać przy 2700 obr/min to było niedoprzyjęcia omijajcie [D****H] z daleka oni leczą klienta z kasy a nie auto.

Po naprawie auta przez pana GODULE i jego zespół auto jedzie jak nowe , startuje już od 1500obr/min a pan Andrzej powiedział ,że może byc lepiej tylko turbina jest żle zregenerowana [niepolecam regeneracji bo nowe turbiny są teraz o wiele tańsze niż kiedyś można zapytać pana Andrzeja] i dlatego polecam firmę GODULA MOTO SPORT jako profesjonalistów od podnoszenia mocy w samochodach bo nierobią tego jak inni [najpierw kasa a o samochodzie pomyślimy] a u pana Andrzeja najważniejszy jest samochód , poprostu tak dograł program że można szczerze powiedziec, że pan Andrzej jest perfekcjonistą ,kazdy program robi indywidualnie do samochodu i zajmuje to trochę czasu ale dopracowuje go do perfekcji i dla każdego samochodu jest inaczej, a nie tak jak pozostali którzy mają czelnośc nazywac się firmami tuningowymi bo wcale nieznają się na tuningowaniu wgrywają byle jakie programy i bierą za to duże pieniądze a nie potrafią  sami stworzyć programu tak jak pan Andrzej,dzięki jeszcze raz i do zobaczenia z moją A6 [chodzi na 5 a chcę żeby chodziła na 6+].

Grzegorz.D. z Miechowa.

Alfa Romeo 159
 
Było 121,5KM - 4020 obr/min              Jest  152,4KM - 3570 obr/min
         290,4Nm - 2530 obr/min                       346,9Nm - 2280 obr/min
 
Przesyłam spóźnione (za co bardzo przepraszam) ale cały czas entuzjastycznie komentarz i wrażenia z jazd po dokonanym u Państwa w grudniu 2012 chiptuningu. Już sam powrót do domu z Niepołomic - rewelacja. Nieosiągalna wcześniej dynamika i ekonomika jazdy. "Pomimo "deklaracji Pana Andrzeja, że spalanie nie powinno wzrosnąć (ewentualnie zmniejszy się o 0,2l) zmniejszyło się faktycznie średnio o 0,5l (obliczone na dystansie 6000km w warunkach zimowych). Dzięki pracy Pana Andrzeja w Alfie pojawiło się wreszcie "cuore sportivo" mimo, że dysponuje silnikiem diesla w najsłabszej wersji dla tego modelu.
Ogólne wrażenia jeśli chodzi o poziom obsługi i efekty pracy - najwyższa klasa.
Pozdrawiam cały zespół Godula Moto Sport a w szczególności Panią Dorotę za wyjątkową umiejętność zareklamowania uroków Niepołomic.
 
Pozdrawiam
Artur Promny


Tą drogą chciałbym podziękować za rzetelnie wykonaną usługę tuningu mojego Volvo XC60 diesel.

Jak się dowiedziałem usługa ta polegała na wymianie oprogramowania sterującego pracą silnika.
Nie znam się na niuansach związanych z samochodami ale jako kierowca bardzo wyraźnie dostrzegam różnicę w pracy samochodu.
Autko „ożyło” – zwłaszcza wtedy kiedy najbardziej potrzeba czyli przy obrotach powyżej 2000/min.

Istotna dla mnie jest też sympatyczna atmosfera i wyczuwalne zamiłowanie do wykonywanej pracy przez właścicieli firmy.
Pozdrawiam Krzysztof Pamuła

Mazda 3 BK 1.6 Diesel (silnik koncernu PSA 109 KM)

Do serwisu GODULA MOTO SPORT trafiłem już prawie pod koniec swojej wytrzymałości psychicznej. Codzienne, poranne wsłuchiwanie się w nieprawidłową pracę silnika mojej Mazdy doprowadziło najprawdopodobniej do wytworzenia się u mnie kilku nieznanych dotąd ludzkości zmysłów. Wielokrotne wizyty w różnych warsztatach i autoryzowanych serwisach sprowadzały się do wymiany kolejnych podzespołów w myśl zasady wymieńmy wszystko, może trafimy (wymieniono m.in. przepustnicę i elektrozawór sterowania podciśnieniem turbosprężarki oraz przymierzano się do wymiany samej turbosprężarki). Nie muszę chyba dodawać, że nie były to instytucje charytatywne i każda taka wizyta odpowiednio kosztowała. Gdyby nie to, że samochód bardzo mi się podoba pewnie już dawno pozbyłbym się problemu i go sprzedał. W każdym razie doszedłem do przysłowiowej ściany i pozostały mi dwa wyjścia albo z uwagi na kraj pochodzenia samochodu popełnić rytualne samobójstwo albo udać się do GODULA MOTO SPORT (stronę internetową serwisu znalazłem dużo wcześniej, ale trzymałem ją na czarną godzinę).

Wiedziony tajemniczą nadzieją wybrałem drugą opcję i skoro świt po przejechaniu 300 km zjawiłem się we wspomnianym serwisie. Na miejscu Pan inż. Andrzej Godula sprawnie i szybko wykrył i naprawił usterkę związaną ze sterowaniem doładowania powietrza turbosprężarki. Po tym zabiegu silnik nareszcie zaczął pracować równo a turbosprężarka Garrett GT1544V przyjaźnie pogwizdywać, a nie wyć jak zarzynana świ…a, jak to było wcześniej! Zaczynała tlić się we mnie nadzieja, że może z moją Mazdą będzie tak jak w słowach piosenki: „Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie”. Następnie Pan Andrzej zaproponował chiptuning (program indywidualny), tłumacząc fachowo, o co w tym wszystkim chodzi. Po odczycie rzeczywistych parametrów silnika okazało się, że fabryczne 109 KM to już historia. Ale do rzeczy, odczyt przed i po chiptuningu:

 moc max. 103,6 KM przy 4220 obr./min, moment max. 245,7 Nm przy 2290 obr./min.

moc max. 120,7 KM przy 4100 obr./min, moment max. 267,7 Nm przy 2260 obr./min.

 Pan Andrzej powiedział, że oczywiście można wycisnąć z tego silnika dużo więcej, ale przy warunkach i stylu jazdy jaki preferuję będzie to modyfikacja optymalna i bezpieczna dla silnika (dzisiaj w związku z zamiarem łupienia przez rząd kierowców za pomocą fotoradarów okazuje się, że również bezpieczna dla mojego portfela). Od czasu wizyty w serwisie GODULA MOTO SPORT ja po prostu jeżdżę sobie swoim samochodem i muszę pamiętać jedynie o zatankowaniu, co jakiś czas paliwa, nie za często zresztą, bo Pan Andrzej w sobie tylko znany sposób (pewnie magia) mocno ograniczył jego spalanie. Samochód stał się bardzo dynamiczny, co pozwala na bezpiecznie i bezproblemowe wykonywanie manewrów wyprzedzania. Podziękowania należą się również Pani Dorocie Godula, za fachową wiedzę, cierpliwość w wysłuchiwaniu historii życia kolejnego klienta oczekującego w biurze serwisu na naprawę samochodu oraz pyszną kawę! W życiu wymagam od siebie samego bardzo wiele i myślę, że to daje mi prawo, aby wymagać tego samego od innych. Nigdy też nie wystawiam pozytywnych opinii komuś, kto na nią nie zasłużył. W przypadku serwisu GODULA MOTO SPORT opinia jest POZYTYWNA z prostego powodu, ja miałem wielki problem a ONI go rozwiązali!

 Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w 2013 roku!

Tomasz z Wrocławia


Citroen Xsara Picasso 1,6 HDI 92KM i 215Nm przy 1750 obr/min a po chipie 117 KM i 275 Nm przy 2170 obr/min 
Cóż dodać ponad tytuł… Dziękuję Państwu Godula.
Lubię swoje auto, dbam o nie i chcę żeby nie było z nim problemów. W warsztatach (w tym również a może przede wszystkim ASO) często podejście mechaników jest obojętne, brak poszanowania dla miłości klienta do swojego auta. I tutaj niespodzianka. Pan Godula również lubi moje auto. I od pierwszego kontaktu nie martwię się, że brudny mechanik wypaćka mi kierownicę a pod maską zapomni przykręcić akumulator albo osłonę. Czekając na swoje auto widziałem też podejście do innych klientów. Żywe zainteresowanie każdym problemem i szybka, pewna diagnoza, pełny profesjonalizm. Polubiłem ten warsztat…

A co do samego chipu. Program oczywiście Indywidualny Plus. Moc katalogowa mojego auta jak w temacie. Faktycznie zmierzone parametry przed chipem to: moc 98 KM i moment 240 Nm przy 2070 obr/min. Po chipowaniu 117 KM i 275 Nm przy 2170 obr/min. Same cyferki mówią wiele. Wykres z hamowni płaski pomiędzy 2 i 3 tys obrotów (wcześniej po maksymalnym momencie opadał). I jak każdy wcześniej zastanawiałem się czy odczuję to w jeździe. To daje się doskonale odczuć.I przy pierwszym ruszeniu od razu niespodzianka. Auto płynnie przyspiesza, równo, szybko, bez oporów. Naciśnięcie na gaz i szybka reakcja samochodu. Pan Andrzej siedzący obok przy jeździe testowej stwierdził: „Nie muszę pytać czy odczuwa Pan poprawę, Pański uśmiech mówi sam za siebie…” . Jeżdżę tak już jakiś czas i jestem bardzo zadowolony z efektu. I jeszcze raz dziękuję J

I jeszcze ciekawostka. Znajomy kupował nowy samochód. Pojechałem z nim go odbierać z salonu. Sprzedawca zagadnął mnie czy nie chcę sprzedać mojego auta. Sprawa zeszła na tematy mechaniczne. Powiedziałem o chipie i pojawiło się natychmiast pytanie: w jaki sposób to zrobiłem, że będzie trzeba się pozbyć pluskwy. Ja odpowiedziałem, że u Pana Goduli. A on na to: o to super, nic nie trzeba ruszać, chip zostaje. Czy potrzebna jest większa rekomendacja. Ja ze swoim autem też jeszcze długo zostanę związany. 

Pozdrawiam cały zespół Godula Moto Sport i POLECAM TĘ FIRMĘ
 Jacek z Krakowa

Dziękuję Godula Moto Sport za profesjonalna obsługę.
Po otrzymaniu wykresu spodobał mi się wykres momentu, a w szczególności jego wartość przy mniejszej liczbie obrotowej silnika.
Właśnie wróciłem z testów – przyjechałem ok. 100 kmJ. Napisze tak: Usiadłem za kierownicą i nie wiedziałem, czego się spodziewać. I-bieg, lekko powyżej 2000 obr, potem II już pod 3000 obr, potem 3 bieg do ok. 3700 obr – uśmiech pojawił mi się na twarzy samoczynnieJ. A tak poważnie: szybka reakcja na gaz, duży zakres „wysokiego” momentu do dyspozycji. Bardzo szybko  i „miękko” wkręca się na obroty. Jestem zadowolony
Wojtek ze Skawiny

Panie Andrzeju
Chciałbym jeszcze raz podziękować za efektywny chip tuning oraz korektę pracy silnika VW Sharana rocznik 96, 90KM, którego Pan dokonał w styczniu tego roku. Samochód przejechał już ponad 20 000km i nadal uzyskuje świetne wyniku w spalaniu ( poza miastem 5,3l na 100km) oraz utrzymuje przyjemną dynamikę jazdy. Zwiększenie dwukrotne! momentu obrotowego spowodowało, że auto  wypełnione rodziną i bagażami świetnie radzi sobie na stromych podjazdach górskich oraz zadowala się w trasie ( przy pełnym obciążeniu)  spalaniem poniżej 6l/100km. Średnia po mieście wychodzi 7l/100km. Przy tej masie samochodu jest to bardzo dobry wynik. 
Pozdrawiam
Grzegorz z Sulechowa


WITAM!!
Na wstępie chciałbym zaznaczyć bardzo profesjonalne podejście do TUNINGU p.Andrzeja Goduli i jego współpracowników! Miałem przyjemność poddać modyfikacji moje auto BMW 330D 231KM I 510NM.
Na chwile obecna auto posiada 275 KM I 595 MN i jest przysłowiowa rakieta ! Jest to już moje 2 auto które poddaje modyfikacji chip u p. GODULI i jestem z tego faktu bardzo zadowolony i kto się chce pobawić w tego typu przeróbki to polecam właśnie tą profesjonalną firmę!                
Mariusz z Częstochowy


Szanowni Państwo

Teraz to ja muszę się pochwalić że jestem REKORDRZISTĄ warsztatu. Miałem Skodę Fabię 1.9 TDI o mocy 55km (tak 55km). Napisałem miałem, ponieważ teraz to zupełnie inne już auto. Nie byłem w ogóle ale to w ogóle świadom tego, że to auto posiada tak >>>niewyobrażalną<<< moc 55km.... Ale do rzeczy. Po wizycie w Warsztacie u Pana Goduli samochód ten zyskał 120% przyrostu mocy! Nie wiem czy się cieszyć czy płakać nad moim rekordem, lecz jedno wiem teraz na pewno: jestem szczęśliwym posiadaczem Skody Fabia. Niewiarygodne, lecz prawdziwe. Miałem ją sprzedać, lecz teraz nie pozbędę się takiej maszyny... Jestem pod wielkim wrażeniem, oraz mam ogromny szacunek do tej firmy i Pana Godula. Samochód przy ostrzejszej jeżdzie pali teraz 4.5-4.7l oleju napędowego!!!! Na biegu jałowym 0.5l/h. Coś niespotykanego. Ten Pan jest po prostu nie do opisania........ Wcześniej te warunki były nie do spełnienia..
Bardzo dziękuję za wszystko Państwu i życzę wszystkiego co najlepsze
Daniel Dyja


Dobry wieczór

Chciałbym dołączyć swoja opinię do firmy Pana Goduli. Tuningowałem anglika Skode Octavie 2.
Powiem krótko. Naprawdę warto. Spalanie i dynamika na najwyższym poziomie, a przede wszystkim profesjonalne podejście do klienta.
Poprostu super.Pozdrawiam serdecznie Państwa.
Z poważaniem Krzysztof Wojtoń

Chciałbym dołączyć do grona osób które w superlatywach wyrażają się o firmie Godula Moto Sport.
W maju 2010 kupiłem sam. Opel Zafira B rocznik 2008 . Po kilku dniach okazało się że samochód nie nadaje się do jazdy .
Był bardzo słaby , a spalanie wynosiło 12-13 litrów na trasie  i 18-20litrów w mieście. Szukając pomocy znalazłem w autoryzowanym serwisie Opla. Po miesięcznej naprawie samochód został mi zwrócony w takim samym stanie . Na szczęście nic mnie to nie kosztowało,ale byłem bardzo zdziwiony  że szefowie  z Opla poddali się twierdząc że nie są w stanie usunąć usterki .Następny miesiąc to było szukanie firmy która  podjęłą  by się naprawy. Dopiero gdy zadzwoniłem do firmy Pana Goduli  sprawa ruszyła miejsca . Po dwóch tygodniach dostałem samochód gdzie  spalanie spadło do 6,5-7 litrów na trasie i 11 litrów w mieście .
Została przywrócona moc ,tak że jazda zaczęła być przyjemnością. Dziękuje Panu  Andrzejowi Goduli za naprawe i  za fachowe doradztwo  Jego małżonki. 
Pozdrawiam Eugeniusz B.

BMW 330CD fabryczne 204KM i 430NM.
     
   Z państwa pracy przy moim aucie jestem ogromnie zadowolony; pełen profesjonalizm w podejściu do klienta, szkoła jazdy dieslem po tuningu i to co najważniejsze pełne zaangażowanie w prace przy moim aucie plus świetna obsługa.
A moje wrażenia: za każdym razem kiedy wciskam pedal gazu, uśmiecham się sam do siebie i nie mogę uwierzyć w tą dynamikę silnika 3,0l BMW.
 A spalanie...bajeczne średnio 9l/100km przy ciężkiej "nodze" no i 250KM i 540NM. Można też pobijać rekordy np. trasa Warszawa-Rzeszów spalanie 5,9L/100km.
Miałem okazję z konsultować osiągi mojego silnika z nowymi modelami BMW na naszym salonie i wrażenie jakie odnieśli koledzy handlowcy w salonie BMW powoduje, że traktują moje auto jak serię limitowaną "M-power" i wreszcie mogę ten magiczny znaczek z dmumą przykleić na tylnej klapie.
 
Z poważaniem.
Grzegorz Krupa


Witam.

Dołączam się do wszystkich opinii. Nic ująć, tylko dodawać komplementy.
Optymalizowałem w ostatnich latach już 2 samochody w Pana Andrzeja (Renault Laguna 1,9dCi i Opel Vectra 1,9CDTi).
Świetne efekty:
- zdecydowanie wyższa dynamika auta właśnie tam, gdzie chce się mieć frajdę z jazdy (15-20% momentu obrotowego w górę),
- zauważalnie niższe spalanie, średnio o 1,0 l/100km (łatwo policzyć ile zaoszczędziłem na łącznym dystansie 400 000 km),
- przejechane po tuningu każdym z aut po prawie 200 000km, bez żadnych problemów,
- i do tego: miła, profesjonalna obsługa, nastawiona na spełnienie oczekiwań.
CZYLI PEŁNE ZADOWOLENIE KLIENTA – POLECAM GORĄCO.
Bardzo dziękuję Panu Andrzejowi i Pani Dorocie oraz całemu zespołowi Godula Moto Sport.
Nie będę się wahał przed każdą następną operacją poprawy niedoskonałych, fabrycznych samochodów.
Pozdrawiam
Jacek z Częstochowy

Witam
Z usmiechem wsiadam do auta
 
Posiadam auto na gwarancji ,od samego poczatku nastawialem sie na tuning mojego auta lecz obawialem sie tych modyfikacji.
Bylem namawiany przez znajomych ,zeby jak najszybciej go przeprowadzic .
Obudzilem sie rano okolo 8-30 zadzwonilem umowilem sie i bylo wolne miejsce o 12 :) powiedzialem sobie ze jak nie teraz to nigdy .Pojechalem odstawilem auto i tak wlasnie sie zaczelo:).
Róznica jest ogromna z mojego 105 konnego czarnego LEO zrobilo sie 135 :) Na samym poczatku nie wiedzialem jak z tego korzystac jak to dziala ,ale po probach z Panem Andrzejem potrafilem wykorzystac moc przy minimalnym spalaniu :).
Obsluga byla mila i rzetelna ,teraz zastanawiam sie dlaczego tak dlugo wzlekalem :).
Do wszystkich uzytkowników nie wzlekajcie tylko dzialajcie :) i przyjezdzajcie do Państwa Goduli ,gdyz jest pewność ze usluga zostanie przeprowadzona z najwyzsza jakoscia .Spalanie nie uleglo zmianie nawet sie zmniejszylo jazda do 3000 tys obrotow duzo radosci z jazdy .Przyspiesza na kazdym biegu tylko trzeba mocniej trzymac kierownice bo sie wyrywa do przodu ,Uzytkownicy po tuningu wiedza o czym pisze :):) Zycze sprawnych ,bezpiecznych manewrów na drodze ...Polecam kazdemu :):)
Mazurek Mateusz
Kraków

Witam!

Chcę Państwu bardzo podziękować za miłą obsługę i za ulepszenie mojego samochodziku PEUGEOTA 107 - silnik 1398 -1.4 HDI.
Efekty po tuningu:
   samochód pracuje w zasadzie na 4 i 5 biegu
   nie przekraczam 2900 obrotów
  wyprzedzanie można realizować swobodnie na 4 biegu
  na wszystkich biegach jest mobilniejszy
Po pierwszym tankowaniu  rezultaty są bardzo dobre: 27 litrów paliwa - przejechane 650 km . W tym około 400 km na trasie i reszta raczej tryb mieszany. Spalanie na 100 km wyniosło 4,2 l.
Jestem przed instalacją Intercoolera - mam pewne kłopoty z jego pozyskanie
Bardzo dziękuję za wszystko .
Pozdrawiam
Mariusz Duliban z Łańcuta


Witam wszystkich
  Ja również zwlekałem z decyzją chyba ponad rok.
Teraz tak naprawdę mam do siebie żal, że każdy dzień to stracona przyjemność z jazdy jaką daje ten samochód dziś (Berlingo 1,6 HDI,XTR 2008r), przed tuningiem  87 kM i 218 Nm a po 111 kM i 265 Nm (Program Indywidualny).
Kochani może ktoś powie, że to niewiele, ale samochód sam rwie do przodu przy pedale mniej wciśniętym w podłogę niż przed tuningiem, przyśpieszenie niesamowite (jak na ten model), odczuwalne w pełnym zakresie obrotów od ok 1700 do 4500 i nie ma obaw o wyprzedzanie jak to było wcześniej. Przy tej bryle samochodu osiągnięcie 150 km/h zajmowało trochę czasu, a teraz trzeba kontrolować licznik. Spalanie przy normalnym użytkowaniu spadło o ok 0,6L, natomiast przy prędkościach powyżej 150 km/h spalał ok 8,5L po tuningu 6,8L niesamowite.
Moja żona spytana przez znajomych o różnice w jeździe mówi że to po prostu "KOSMOS".
Niech to słowo podsumuje dobitnie moje wypociny. Pewnie nie powiem nic odkrywczego, ale P. Andrzej Godula to specjalista najwyższego formatu i cieszę się że trafiłem właśnie do firmy GODULA MOTO SPORT.
Pozdrowienia ślę też do P. Doroty za b.ciepły kontakt w oczekiwaniu na samochód.
Pozdrawiam Serdecznie
Marcin Twardowski

Witam
Długo zastanawiałem się nad chip tuningiem ( Fiat Stilo 1,9 jtd 115 kM ), i muszę stwierdzić że był to czas stracony. To nie ten samochód. Dynamika pełna, świetne przyspieszenie. Wielki szacunek dla wiedzy Pana Andrzeja. Profesjonalizm na najwyższym poziomie. Nie żałuję mojej decyzji. Gorąco i szczerze POLECAM.
Serdeczne pozdrowienia dla Pani Doroty Goduli i jej współpracowników z firmy  GODULA Moto Sport
Jerzy Milczewski
Zielona Góra
milczew@poczta.onet.pl 

Szanowni Państwo
Jestem zaskoczony jak dalece można poprawić parametry nowego , niezłego silnika a tym samym komfort jazdy i bezpieczeństwo. Praca wykonana w moim C 5 z automatyczną skrzynią biegów jest przykładem mistrzowskiego opanowania zagadnienia. Dużo lepsze przyspieszenia a co równie ważne – bez wzrostu zużycia paliwa ( na przestrzeni kilkunastu tysięcy kilometrów ) poprawiają bardzo wyraźnie parametry eksploatacyjne samochodu i przyjemność z jazdy.

Pozdrowienia
P. Prauza

Witam wszystkich odwiedzających tą strone.

Zdecydowałem sie na chiptuning swojego Golfa 4 1.9 TDI Poszukiwania dobrej firmy tuningowej zaczałem w internecie. Dlugo szukalem ,az w końcu trafilem na firme, która by mi odpowiadala wiec postanowilem zadzwonic i zapytac o terminy. okazalo sie ze jeszcze w tym samym tygodniu moglem tam podjechac. Gdy juz bylo po wszystkim pierwsza przejazdzka i tu od razu na starcie mila niespodzianka. Wciskam lekko gaz a auto rwie sie do jazdy. Jedzie jak szalone. Przede wszystkim stało sie bardzo elastyczne i ma naprawde bardzo odczuwalny przyrost mocy jak i momentu obrotowego  Naprawde polecam tą firmę. szybka i profesjonalna robota. Jesli ktoś z moich znajomych będzie decydował się na tuning to napewno polece wlasnie Ich.


Witam wszystkich.

Prowadzimy wypożyczalnię samochodów kempingowych, a kamper jak wiadomo duży, ciężki i czasami z niezbyt mocnym silnikiem. Dlatego zdecydowaliśmy się na oddanie w ręce Pana Goduli jedno autko z naszej stajni- to z najsłabszym silnikiem.
I juz na wstępie słowa pełnego uznania za indywidualne i profesjonalne podejście Pana Goduli do tematu, który zaproponował i zasugerował takie rozwiązania (przebiegi momentu obrotowego), aby kazdy klient dający "gaz w dechę" nie doprowadził do wybuchu silnika, lub jego uszkodzenia. Autko śmigało cały poprzedni sezon i sprawiało się znakomicie. Sam nim jeździłem, i jestem pod głębokim pozytywnym wrażeniem uzyskanych efektów.
Gdy znajomi pytają o tuning swoich czterech kółek - odsyłam bez wahania do firmy Godula Moto Sport.
Gorąco pozdrawiam i dziękuję.
Z wyrazami szacunku
Dominik Kogut ,
firma Ikarcamper.

Mam zaszczyt dolaczyc do rzeszy zadowolonych klientow serwisu Pana Andrzeja Goduli, jak pomne 20 - to krotnego mistrza Polski w wyscigach samochodowych.
Jestem szczesliwym posiadaczem Opla Vivaro 1,9 CDTI. Fajne autko, ale z potezna turbo dziura.
Dzieki Mistrzowi i jego wspolpracownikom po kilku godzinach pracy wyjechalem zupelnie nowym autem. Teraz autko zachowuje sie jak sportowy bolid, i musze uwazac na gaz zeby nie przesadzic!!!
Goraco polecam Firme, ktora traktuje tak powaznie klientow i ich ukochane autka. Oby tak dalej.
Serdeczne pozdrowienia dla Pani Doroty i pelne uznanie dla Jej motoryzacyjnej wiedzy.
Z lotniczym pozdrowieniem,
Leszek Mankowski

Chciałbym na pana ręce, Panie Andrzeju złożyć podziękowania i gratulacje za profesjonalną i fachową wiedzę oraz indywidualne podejście do klienta i jego samochodu.

Do tej pory myślałem że samochody różną się tylką marką nazwą oraz typem.
Dopiero po przyjechaniu do Pana aż z Zielonej Góry-(opłacało się) zobaczyłem dzięki Panu i Pana współpracownikom że każdy samochód ma swoją duszę , trzeba tylko umieć do niego podejść i wydobyć z niego to co najlepsze.
Pan Andrzej Godula oraz jego świetnie przygotowany personel-potrafił wykrzesać z mojego małego silniczka -1,5 dci-Meganki 82KM - 100KM-(konną maszynę) do pożerania czasu w , której to mam naprawdę przyjemność z jazdy i nie strasznę mi są obecnie wyprzedzania nawet kolumny tirów.
Dzięki indywidualnemu podejściu czuję się teraz na drodzę naprawdę bezpiecznie, a samochód wręcz płynie na każdym biegu.
Gorąco polecam i serdecznie dziękując pozdrawiam.
Pozdrowienia również dla przesympatycznej żony Pana Andrzej (ogromna wiedza motoryzacyjna)- Pani Doroty Goduli oraz wspópracownika Pana Adama
B.H z Zielonej Góry Mój chip-tuning to wersja (indywidualna plus)
boloh@op.pl


Witam Serdecznie.
Po kontakcie z Państwem, stwierdzam bardzo głębokie zadowolenie i satysfakcję !!! Moja poczciwa "Skoda Fabia 1.9 TDI" 105KM przed i 130KM po, zachowuje się na Polskich drogach jak diabełek (kolor czarny :-)))
Jednak nie moc na polskich drogach jest najważniejsza, tu liczy się moment obrotowy (330 Nm po tuningu), czego Panu Andrzejowi bardzo gratuluję !!!
Poza tym użytkuję moją skodziankę na drogach zachodnich i staram się nie przekraczać obrotów silnika (TDIVW) pow. 3500. Niższe obroty większa sprawność - patrz "Diesel" i trwałość!!
Przykład z podróży odbywanej prze ze mnie, mniej więcej co półtora miesiąca: Pruszków - Luksemburg (ok. 1400 km.) spalanie na trasie (pogoda i różne inne czynniki) 5,9 - 6,6 L. ON/100Kilometrów.
W Niemczech moment obrotowy na autostradach w sumie jest mało przydatny, ale zawsze ma się tą świadomość, że poczciwa czeska "FABIA TDI" może być lepsza od niemieckiego VW, a co nie mówiąc od AUDI i SEATA, i pomijając całą resztę ich samochodów !!!
Polecam Firmę "GODULA", głównie za profesjonalne i indywidualne podejście do klienta !!!
Życzę sukcesów i jak najwięcej klientów !!!
Pozdrawiam Serdecznie, Marcin Częścik "Fabia TDI Sportline"

Mój samochód ma silnik volkswagena 1,9 TDI z pompowtryskiwaczami.
Uszkodzeniu uległa turbina. Po wizytach w kilku stacjach obsługi uzyskałem rozbieżne diagnozy dot. uszkodzenia. Jeszcze gorzej przedstawiały się rokowania na temat ewentualnej naprawy. Szukałem jakiegoś sensownego rozwiązania.
Przyjaciele polecili mi firmę Pana Goduli.
Diagnoza była zdecydowana, a usterka usunięta niemal już nazajutrz. W tej sytuacji, korzystając z wizyty w stacji, postanowiłem dokonać tuningu jednostki napędowej.
Przed usunięciem usterki autko miało moc ok. 45 KM. Po jej usunięciu 106 KM, a po dokonanym tuningu 128 KM i moment maks. 314,5 Nm.
Po naprawie i tuningu jazda stała się czymś niesamowitym.
Autko przyśpiesza rewelacyjnie. Setkę osiąga w 9,5 sekundy /średnia z kilku pomiarów/. A co sprawia wielką przyjemność, jadąc powyżej setki, gdy się doda mocniej gazu, przyspiesza, jakby go z tyłu kopnął słoń. Nie wspomnę o kulturze pracy silnika oraz o zużyciu paliwa, które nie wzrosło po podniesieniu mocy, ale nawet minimalnie zmalało.
Niedawno jeździłem nim po stromych i krętych alpejskich passach z kilkunastoprocentowymi nachyleniami jezdni. Luuudzie, autko jedzie pod górę tak, jakby to było z góry. Silniczek, o którym piszę, jest oprawiony w zgrabne nadwozie skody fabii, z której Pan Andrzej zrobił, jak sam to określił, samolot. Kocham samochody, uwielbiam nimi jeździć ,a dźwięk dobrze ustawionego silnika brzmi dla mnie tak jak Mozart dla muzyka.
W czasie jazdy wolę słuchać mruczenia silnika niż radia. Jestem bardzo zadowolony z dzieła Pana Andrzeja i nie znajduję słów podziękowania, które wyraziłyby moją wdzięczność.
Przesyłam podziękowania i pozdrowienia dla Pana i Pracowników Firmy.

Janusz z małopolski

Spotkanie z Panem Andrzejem było dla mnie bardzo miłym i owocnym doświadczeniem. Samochód jeździ wyśmienicie, przyrost mocy jest ogromny - co więcej nie tylko na wykresach, ale wyraźnie odczuwalny w codziennej jeździe. Spore, oczywiście pozytywne zmian zauważyłem również w elastyczności silnika. Co ważne po modyfikacjach nie można zauwać żadnych negatywnych objawów - samochód absolutnie nie dymi, a spalanie nawet spadło (według wskazań komputera pokładowego). Zdiagnozowano przy okazji uszkodzenie przeływomierza, który został wymieniony.
Imponująca jest wiedza, doświadczenie i zaangażowanie Pana Andrzeja w przygotywanie samochodów dla klientów. Bardzo cenię sobie rady i opinie.
Wszystkim zainteresowanym polecam zagłębić się w bogatej w treści stronie internetowej, która sama w sobie stanowi świetną rekomendację. Zdecydowanie polecam oddanie samochodu w ręce pracowników Godula Motor Sport.
Renault Laguna 1.9 DCI
Mariusz Gołda kierownik działu badań RMF FM, Instytutu Badania Opinii RMF FM

Witam.
Półtora roku temu dałem serwisowi Seata w Częstochowie mojego Seata Toledo 1.9 tdi 150 KM. Następnie oni pojechali do Pana Goduli. Powiem szczerze, że ścigałem się dużo na serii na 1/4 mili. Przegrywałem z Hondą CRX 160 KM, czy Seicento 115 KM.
Po modyfikacjach chipa - program indywidualny plus - wszystko zmieniło się diametralnie. Moc wzrosła do 181 KM oraz 409.5 Nm. Przyspieszenie z 8 s spadło do 6,7 s; prędkość maksymalna została bez zmian 250 km/h.
Żadnych uszkodzeń podzespołów, nawet przy takim użytkowaniu samochodu. Kilka dni temu sprzedałem moje cacuszko i kupuję prawdopodobnie Subaru STI. Oczywiście z nim przyjadę tylko i wyłącznie do Pana Goduli - to jest mistrz!!! W innych firmach tuningowych (nie wymienię na forum) silniki się rozlatują. Zaczyna brać olej i bez częstego sprawdzania mamy po silniku.
U mnie w Toledo nie wzięło ani 10 ml oleju. Pozdrawiam z Częstochowy Wasz serwis tuningowy i do zobaczenia za 2 tyg - zadzwonię na pewno. Tylko teraz indywidualny plus czy sportowy?

Mariusz Eliasz z CzęstochowyWitam - długo zastanawiałem się czy warto tuningować stateczną limuzynę dla starszych panów, która ma już 160 tysięcy kilometrów przebiegu /Mercedes W210/E300TD - dop.GMS/
Samochód miał 178 KM i 311Nm w ustawieniu seryjnym.
Po tuningu jest 204 KM i 354 Nm, ktoś powie niewiele, ale sprawia dużą frajdę podczas jazdy. Zniknęło charakterystyczne kopnięcie w chwili włączania się turbiny, ale ciąg do przodu ma jak diabli.
Mam nadzieję, że policja nie zagląda na te strony - na A4 spokojnie przekracza 230KM/godz. Podczas mojego wyjazdu do zachodnich sąsiadów na ich paliwie jeździ jeszcze o 10 KM/godz. szybciej.

Przesyłam pozdrowienia i podziękowania dla Pana i Pracowników Firmy !!!

Witam !!!
Na wstępie pragnę podziękować za przeprowadzony chip tuning mojej Megan-ki 1.9 dci. Autko naprawdę super jeździ, szybko reaguje na dotknięcie pedału gazu.
Każdemu polecam tak profesjonalną obsługę, z jaką ja się spotkałem. Już planuję z kolejnym samochodem do państwa się wybrać.
Życzę wielu sukcesów, oby tak dalej

pozdrawiam Paweł F.

Naprawdę szacunek za wykonanie takiej pracy na moim 90 konnym Pugu 307 HDI. Auto w serii miało ok 86 km i 200Nm. Po całodniowej walce z tym nieborakiem stanęło na 117km i 284Nm. Auto zbiera się po prostu bajecznie i co pogłębia radość- nie dymi.
Wykres z hamowni naprawdę dopieszczony. A uwierzcie nie było łatwo. Auto miało najstarszy soft i komputer Siemensa (nie wszyscy podejmują się tematu). Podsumowując warto było czekać cały dzień na taki finał.
Jeszcze nie raz będę gościł u tej załogi, gdyż chcę by dalej dłubali mojego Puga. Niewątpliwie wiedzą w którą zmierzać stronę.
Bardzo dziękuję i pozdrawiam
Paweł W-wa

Panie Andrzeju,
Przesylam pozdrowienia i podziękowania za wczoraj przeprowadzony tuning mojego Leona. Samochód teraz jeździ bajecznie. O to chodziło. Oby tak nadal.
Michał Woźniak
SEAT LEON CUPRA R

Po ponad tygodniu od wizyty w Goduli mogę śmiało stwierdzić co następujące: To kompletnie inne auto, wspaniale dostrojone. Jest jak latający dywan :)

Witam.
Jestem pełen podziwu i uznania dla firmy Godula Moto Sport.
Poddałem tuningowi mojego VW Golfa 3 o przebiegu 170 000 miałem wątpliwości czy będzie możliwe zrobienie czegokolwiek, aby zwiększyć jego moc jednak doświadczenie zaowocowało wszystko zrobione profesjonalnie na najwyższym poziomie rezultat jak dla mnie oszałamiający i każdy kto zasiądzie za kierownicą stwierdza to samo :-). 135 KM ; 310 Nm robi swoje nie jeden kierowca samochodu wyższej klasy z silnikiem o mocy ponad 200 KM dziwi się kiedy niepozorny stary Golf 3 zostawia go bez zawahania w tyle.
Chciałem serdecznie podziękować całej załodze oraz Panu Andrzejowi za współpracę i serce włożone w moje auto. Jestem pod wrażeniem: obsługa na najwyższym poziomie, profesjonalizm itd. itd.
polecam polecam i jeszcze raz polecam.
Dziękuje i pozdrawiam Piotr Orzełek


Chodzi o 101KM silnika VW w Skodzie Fabii.
Zwlekałem z tą opinią ponad pół roku, chyba dlatego, że ciągle nie wiedziałem jak to napisać, żeby wyglądało prawdziwie. To co zastałem po przeróbce dotarło do mnie dopiero po kilku dniach. To już jest całkiem inny samochód !!!
Proszę Państwa, zmieniła się całkowicie kultura pracy silnika, na trasie można zapomnieć o świecie codziennym i poczuć się jak w rajdówce, pojawiają się nawet małe "między gazy" - jakby same. Samochód rwie do przodu naprawdę mocno, ale najważniejsze jest dla mnie wyważenie - pomiędzy osiągami i mocą.
1. Minęło osiem miesięcy, skrzynia biegów nie była nowa, a do tej pory nie zauważyłem żadnych(!) defektów.
Samochód ma 100 tyś przebiegu - już 40 tyś po tuningu, spalanie na trasie spadło o 0,5 litra.
2. Turbina nie była najlepsza, samochód miał marne 85KM /uszkodzony przepływomierz - dop. GMS/- od momentu wzmocnienia nie zauważyłem spadku mocy.
3. Samochód przyspiesza w trochę ponad 8 sekund - jest zrobiony na 210 km/h - tak to nazywam bo bez względu na warunki tyle idzie.
Proszę Państwa - dodam coś na koniec - planuję kupić BMW 2.0d 150KM i boję się, że będzie mniej zrywne niż to. (Tak naprawdę już mam środki na tuning - choć jeszcze nie mam auta)
Każdemu kto kocha prędkość i samochody bardzo polecam firmę GODULA Motor Sport.
Są naprawdę doskonali.
Z poważaniem - Marcin Glibowski

Witam - chciałbym się podzielić z Państwem moimi wrażeniami po tuningu silnika TDI.

Chciałbym się podzielić (pochwalić) moimi doznaniami po wykonanym w Waszej firmie w marcu tego roku chiptuningu SEAT IBIZA 1.9TDI :
Przyspieszenie według moich pomiarów 7.8 s do 100km/h (dodam tylko że podczas sprintu z Audi A4 2.6 wygrywam !!!!)
elastyczność : 60-100 km/h IV bieg około 6 s (w zależności od temperatury) 80-120 km/h V bieg około 8s
Przy ostrej jeździe spalanie jest maksymalnie o 1,5 litra większe. Natomiast przy delikatnej jeździe po mieście jest o około 0,2-0,3 l mniejsze.
Nic dodać nic ująć byle tak dalej.
Życzę kolejnych sukcesów
Zbigniew Brzozowski

Witam wszystkich pracowników poważnej i konkretnej firmy.

Pańską stronę internetową znalazłem miesiąc temu i uważam że jest to jedna z nielicznych stron o tuningu zrobiona bardzo fachowa a zarazem przystępnie dla ludzi którzy o motoryzacji maja podstawowe pojęcie .
Dział pytań i odpowiedzi jest świetny bardzo mi to wyjaśniło wiele kwestii bo obecna moja Vectra jest pierwszym samochodem z silnikiem Diesla.
Jeszcze raz dziękuję za odpowiedz i życzę powodzenia w działalności Firmy.
Pozdrawiam Grzegorz Borek.


Składam reklamację na tuning mojego samochodu Fiat Multipla 1,9 JTD przerabianego u Pana 1,5 miesiąca wstecz. Po pierwszym okresie eksploatacji stwierdzam:

1.Wygniecione fotele od przyspieszenia. Objawy choroby lokomocyjnej od przyboru prędkości.

2.Powodowanie wypadków przez innych uczestników ruchu, którzy kręcą głową nie wierząc ,że Fiat może tak jeździć.

3.Nagminne ignorowanie praw fizyki w ruchu miejskim.

W związku z powyższym należą się Panu GRATULACJE!!!!. Poważnie -to już nie jest ten sam samochód. Tak jak Pan zalecił poprawiłem jeszcze turbinę o 0,1 w górę. Samochód teraz prowokuje do pozwalania sobie na więcej na drodze szczególnie podczas wyprzedzania nawet dwóch tirów na jeden raz. Zużycie paliwa nieznacznie wzrosło w granicach 0,5 l/100km. Ale zysk komfortu jest tego warty. Zużycie wiąże się bardzo z wciskaniem pedału przyspiesznika. Jeśli go delikatnie traktować zużycie Diesla byłoby bez zmian. Nic z tego wciśnięcie głębokie pedału to wielka radość i to właśnie kręci.

LKW Transport Andrzej Śliwiński

Postać Andrzeja Goduli jest znana niemal każdemu człowiekowi związanemu ze sportem samochodowym. Osobiście w mojej karierze sportowej zetknąłem się z Andrzejem kilka razy. Parę lat temu kiedy startowałem Oplem Kadetem pomoc Andrzeja w przygotowaniu silnika w mojej rajdówce zaowocowała wygraniem rajdu. Znany jest przede wszystkim jako świetny silnikowiec i wytrawny mechanik... Zaliczyłbym go z całą pewnością do grona najlepszych fachowców w Polsce. Obecnie wielu młodych zawodników może liczyć na fachowe porady i pomoc w przygotowaniu samochodu ze strony Andrzeja Goduli. Dla wielu pomoc ta jest nieoceniona.

Pozdrawiam Janusz Kulig

Witam. Na początek wyrazy uznania dla znakomicie zrobionej strony: bez zbędnych "bajerów" za to doskonale merytorycznie - można się dużo dowiedzieć. Teraz pytanie: Mam Fiata Brava 1.9 JTD z przebiegiem 100 tyś. Jaki tuning mi Pan poleca? Zaznaczam że auto jest eksploatowane również w Niemczech, Austrii i Francji i nie chciałbym mieć problemów z tamtejszą policją. Proszę również o podanie ceny i czasu trwania przeróbki.

pozdrawiam Marek Żupnik


Jestem właścicielem VW Sharana 1.9 TDI (90 KM). Zanim zdecydowałem się na chip tuning, długo zastanawiałem się na tym. Czytałem gazety o tuningu. Jaki będę miał efekt po jego zrobieniu. W końcu zdecydowałem się poddać samochód chip tuningowi. Syn też interesuje się tuningiem, więc był również zadowolony. Muszę powiedzieć, że jestem miło zaskoczony tuningiem. Jeżdżę już pół roku z chipem. Silnik ma większą elastyczność. Nie mam stracha przy wyprzedzaniu, że nie zdążę. Jestem bardzo zadowolony. Polecam wszystkim chip tuning. Naprawdę warto.

Kaka kaka13@poczta.onet.pl


Witam,
Chciałem wyrazić bardzo pozytywną opinię o przeprowadzonym tuningu. Dokładnie o to mi chodziło! Mniejsza o globalne osiągi, najważniejsze że poprawnie reaguje na gaz w "dole".

Przede wszystkim pracuje RÓWNO, silnie, i równiej brzmi! tego niestety wcześniej nie było...
- da się nawet od 1000 obr. jechać (dawniej się po prostu dławił, miał czkawkę jak zimny gaźnik) - choć oczywiście tak nie jeżdżę - od 2000 czuć wyraźną reakcje na gaz i płynne przyspieszanie (było dławiące się - nie było jakby ciągu tylko wahania - może teraz nie jest to "kopnięcie w plecy", ale jest to równomierne przyspieszanie) - od 3000 czuć że zaczyna sensownie przyśpieszać, przy 4000 w zasadzie czuć "dopał" o sile równej temu co było dawniej po zmianie faz - od 5000 zmieniają się fazy i tu pewnie minimalnie jest tylko lepiej w stos do tego co było (ale tu zawsze było "zabawnie" :))

Najważniejsze są odczucia "na dole" - wrażenie że "chce jechać" i że jest to elastyczny motorek :) Może teraz robię bóg wie jakie "oh - eh", w rzeczywistości efekty pewnie są nie tak odczuwalne, ale po prostu poprawiono to co mnie bardzo denerwowało i - co by tu nie mówić - odbierało ochotę z jazdy. Pierwszy raz wczoraj jadą tym autem "uśmiechałem" się sam do siebie! Najlepszy dowód, ze mój ojciec odczuwa różnice (a nie odczuł jej jak jechał nowa barchetta).

Dziękuję i pozdrawiam,
Łukasz Majer Lukasz_Majer@drq.pl


Witam ponownie,
Kolejna porcja wrażeń, po dłuższej jeździe. Cóż nic dodać nic ująć, jest dobrze, korzystając z ładnej pogody i braku patrolów odnotowałem aktualne przyrosty V-max na niektórych biegach i tak po zmianie programu:
I - wszy bieg : 60 km/h
II - gi bieg : 100 km/h (bylo 80 km/h)
III - ci bieg : 140 km/h (bylo 120 km/h)

Na resztę trzeba czekać do wizyty na autostradzie.

SPALANIE:

Pierwsze tankowanie od zmian. Jazda po mieście: 170 km, trasa 180 km, razem dokładnie: 353 km, spalanie 10,48 l/100 km Według mnie to w normie, tzn. biorąc pod uwagę "testy" oraz wyścigi na trasie może być. Poczekajmy na miasto, mój dotychczasowy rekord na mieście to 1,3 l / 100 km

Pozdrawiam,
Jacek Grzedzielski house1@artman.pl


Jestem posiadaczem Alfy Romeo 164 2.0 TS i jestem bardzo zadowolony z tuningu w Pańskiej Firmie (elektronicznego) zrobiłeś mi chipa do auta zasilanego gazem i jesteś jedyny, który zrobił to profesjonalnie, dobrze i fachowo to auto lepiej jeździ na gazie niż na benzynie. Pozdrawiam Piotr Antończak, a może to jest dziedzina w której należy zareklamować się bardziej, Andrzej pomyśl o tym ja jestem klientem super zadowolonym... Twoja strona teraz jest super.

Piotr Antończak antonen@inetia.pl


Panie Andrzeju,
Dziękuje za poprawienie warunków eksploatacji mojego samochodu. VW Sharan zachowuje się teraz zdecydowanie lepiej, a na trasie nawet sprawia trochę radości.

Z wyrazami szacunku,
Nadratowski Przemyslaw p.nadratowski@stylauto.com.pl

Dzień dobry,
Przede wszystkim chciałbym pogratulować profesjonalnej strony internetowej, jestem na niej od 2 godzin - i zaciekawiła mnie. Przeczytałem właśnie dział FAQ i (wydaje mi się że nie było takiego pytania).

Pozdrawiam,
dobrzak dobrzak@if.pw.edu.pl


Witam,

Urządzenie jest bardzo przydatne mierzyliśmy nim już kilka samochodów w czasie testów (głównie modułów do turbodiesli).
Moim zdaniem na szczególną pochwałę zasługuje fakt, że za "jednym przelotem" można zmierzyć przyśpieszenie i czas przejazdu 400m, dzięki czemu pomiary trwają krócej.
Dzięki temu, że akcelerometr mierzy przyśpieszenie do 80, 100 i 120 km/h można nim sprawdzać elastyczność. Przydałoby się jeszcze 60 km/h wtedy możliwe były by dwa standardowe pomiary elastyczności 60 - 100 i 80 - 120 km/h.
Generalnie urządzenie bardzo dobre i przydatne, szczególnie w firmach tuningowych, jak i nam w redakcji.

Pozdrawiam,
Andrzej Witkowski Magazyn "GT" gt@gt-online.pl


Jestem użytkownikiem Fiatów, 126p, a obecnie 125p, którymi próbuję swych sił w popularnych KJS'ach. Dużo słyszałem już o Pańskiej firmie i przyznaję, że jestem pełen uznania dla Pana, ze względu na to, że jako jeden z nielicznych przygotował Pan fachową ofertę i pomoc dla Tych, którzy kochają sport samochodowy, a nie dysponują takim grubym portfelem, jak np. zawodnicy z rajdowej polskiej czołówki.

Jeszcze raz dziękuję i łączę wyrazy szacunku,
Bartosz Rybienik abarthi@wp.pl

Szanowni Państwo !
 
Jestem właścicielem Golfa opisywanego przez Pana Andrzeja w artykule - "Prawie chipowy tuning Golfa 2.0 TDI czyli jak ze 140KM zrobić ponad 200KM" ( http://www.godula.pl/index1.php?page=article&kat=lab&option=det&artid=49 ) . Muszę przyznać, że samochód po modyfikacji jest naprawdę nie do poznania i przyznam szczerze, że na początku nie wierzyłem, że różnica będzie aż tak wielka. Ale pozwolę sobie zacząć od początku.
Po wyjechaniu z salonu, stwierdziłem po przejechaniu około 10 000km, że jednak przy tej masie auta pasowało by odrobinę więcej mocy, więc zajechałem do pewnej firmy w Polsce, żeby zrobili ' tanio, a dobrze "chipa" '.
Kolega powiedział, że nie ma sprawy, zczytał program, wgrał po 15 minutach inny i auto miało jeździć świetnie ... No i chwile jeździło, bo człowiek się nie zna i myśli, że jak około 20-25 koni więcej dostanie i potworne dymienie prawie w całym zakresie, to tak właśnie ma wyglądać 'chiptuning'.
Jeździłem więc tak około 2000km i samochód zaczął coraz mocniej dymić, a że byłem akurat w Niemczech i na autostradach było mi troche wstyd, to postanowiłem zawitać o Monachijskiego 'tunera", który oznajmił po zgraniu programu po 'tuningu', że jest beznadziejny i on za 300 euro zrobi lepszy.

Niestety i ta zmiana nie przyniosła oczekiwanych rezultatów i byłem już załamany, bo wydałem troche pieniędzy na coś co nie działa i dlatego po wielu poszukiwaniach na forach i w internecie dowiedziałem się, że Pan Godula jest mistrzem w modyfikacjach i tuningu, więc udałem się do Niego.
Na samym wstępie zostałem bardzo miło przywitany, rozmowa przebiegała w rodzinnej, przyjaznej i ciepłej atmosferze, i praktycznie 'od zaraz' Pan Andrzej zapewnił mnie, że z moje auto ma potencjał, tylko został on bardzo źle wykorzystany.
Na początku nie bardzo wierzyłem, że się coś zmieni i wróciwszy po tygodniu trochę niepewnie wsiadłem na fotel pasażera, czekając niecierpliwie na to, aż Pan Andrzej przedstawi mi efekty swojej pracy ....
I tu nastąpił szok !
W życiu nie widziałem takiego przyśpieszenia i zrywu w Golfie ! Samochód przyśpiesza jak szalony, potwiornie mocno się zbiera a kontrola trakcji naprawdę bardzo często świeci po prostu jak choinka :)

Po przejechaniu teraz około 1000 km muszę szczerze stwierdzić, że był to najlepszy krok jaki mogłem zrobić udając się do Pana Andrzeja Goduli !
Jest niesamowicie skromnym, miłym uprzejmym i genialnym człowiekiem i naprawdę każdemu z całego serca polecam wizytę u Pana Goduli !

Jeszcze raz pragnę podziękować, za modyfikację, bardzo szybki termin podjęcia się prac nad moim samochodem jak i jego realizacją, oraz za bardzo przyjemną atmosferę i fachowe porady ! Również wielkie podziękowania dla Pana żony, za dodawanie otuchy i uspokajanie podczas ostatnich niecierpliwych godzin czekania na samochód :)
Pozdrawiam serdecznie !
Jakub Sacha

 

Do góry
strona główna | firma | akademia tuningu | klienci o nas | galeria | współpraca | praca | kontakt | linki | mapa strony | chiptuning | powerbox | tuning mechaniczny | tuning ekstremalny | instalacje gazowe | serwis | hamownie produkcja |
Kopiowanie materiałów tylko za zgodą firmy Godula
Wykonanie strony: Website