Rozmiar: 27551 bajtów
OPIS MOC [KM/obr] MOMENT OBROTOWY [Nm/obr.] 0-100 km/h [s] V-max [km/h] ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA l/100km
DANE PRODUCENTA 65/4000 160/2000 15,0 164 4,3
DANE RZECZYWISTE 66/4060 158,9/2080 14,9 165 4,3
PROGRAM INDYWIDUALNY 82,5/3770 200,4/2140 11,7 176 4,1
PROGRAM SPORTOWY 86,4/4050 209,9/2080 10,6 180 -
 

RENAULT CLIO 1.5 DCI / 65KM

      Powyżej przedstawiono dane oraz wykresy charakterystyk uzyskanych dzięki wielokrotnym pomiarom na hamowni podwoziowej HOFMANN DYNATEST 300 oraz dodatkowo sprawdzane na próbach drogowych z użyciem akcelerometru ACC-2002.
      Parametry testowanego modelu były bardzo zbliżone do danych podawanych w katalogu, co dobrze świadczy o firmie Renault. W samochodzie tym zastosowano bardzo nowoczesny system Common Rail drugiej generacji, opracowany przy współpracy z firmą DELPHI. Jako ciekawostkę można podać, że sterownik w tym modelu umożliwia korekcję momentu obrotowego na każdym biegu oddzielnie.
      Program indywidualny opracowaliśmy tak, aby uzyskać możliwie dużą wartość momentu obrotowego w całym zakresie obrotów użytecznych, co powoduje, że samochód jest bardzo dynamiczny i oszczędny.
      Wysoka wartość mocy maksymalnej jest stosunkowo łatwa do osiągnięcia, ale ponieważ wiąże się ona ze wzrostem dymienia zdecydowaliśmy się nie przekraczać wartości 83KM. Samochód po takim tuningu charakteryzuje się dużo lepszymi przyspieszeniami, większą kulturą pracy oraz, co wydaje się być nielogiczne, zmniejszonym zużyciem paliwa. Zmniejszenie zużycia paliwa wynika ze wzrostu średniego momentu obrotowego, co powoduje, że możemy poruszać się na wyższym biegu niż przed tuningiem.
      Program indywidualny jest opracowany z uwzględnieniem europejskich norm dymienia, dlatego samochody wyjeżdżające od nas z takim programem
NIE DYMIĄ.
      Program sportowy jest przygotowaliśmy tak, aby osiągnąć maksymalne parametry mocy i momentu. Użytkowanie w warunkach zimowych samochodu z takim programem, a nie wyposażonego w system kontroli trakcji, wymaga już sporych umiejętności od kierowcy, ale za to sprawia olbrzymią przyjemność z jazdy.
      Największą zaletą programów projektowanych przez naszą firmę jest ich pełne dopasowanie do stanu technicznego samochodu i indywidualnych upodobań kierowcy.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tuningu chipowym kliknij tutaj >>

Cennik tuningu chipowego dostępny tutaj >>


Wstecz Strona GŁÓWNA