| OPIS | MOC [KM/obr] | MOMENT OBROTOWY [Nm/obr.] | 0-100 km/h [s] | V-max [km/h] | ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA l/100km |
| DANE PRODUCENTA | 115/4000 | 255/2000 | 10,7 | 190 | 5,4 |
| DANE RZECZYWISTE | 117,6/4240 | 257,2/2330 | 10,75 | 191 | 5,4 |
| PROGRAM SPECJALNY | 132,6/3900 | 318,9/2300 | 9,1 | 200 | 5,2 |
| PROGRAM SPORTOWY | 150,5/4250 | 344,2/2350 | 8,2 | 208 | - |
FIAT STILO 1.9 JTD / 115KM |
W tabelce powyżej przedstawiono dane samochodu testowanego przez nas na hamowni.
Różnice w parametrach podawanych przez producentów i wartościach zmierzonych wynikają z odchyłek wykonawczych silników oraz ich zużycia podczas eksploatacji.
Samochód po tuningu charakteryzuje się dużo lepszymi
przyspieszeniami, większą kulturą pracy oraz, co wydaje się być nielogiczne,
mniejszym zużyciem paliwa. Zmniejszenie zużycia paliwa wynika ze wzrostu
średniego momentu obrotowego, co powoduje że możemy poruszać się na
wyższym biegu niż przed tuningiem. Wszystkie programy projektowane przez
firmę Godula Moto Sport są wielokrotnie testowane na hamowni podwoziowej
HOFMANN DYNATEST 300 oraz dodatkowo sprawdzane
w próbach drogowych z użyciem akcelerometru ACC-2002.
Program specjalny jest opracowany z uwzględnieniem europejskich norm dymienia, dlatego samochody wyjeżdżające od nas z takim programem NIE DYMIĄ. Program sportowy jest przygotowywany tak, aby osiągnąć maksymalne parametry mocy i momentu. Użytkowanie samochodu z programem sportowym wymaga już sporych umiejętności od kierowcy, ale za to sprawia olbrzymią przyjemność z jazdy. Największą zaletą programów projektowanych przez naszą firmę jest ich pełne dopasowanie do stanu technicznego samochodu i indywidualnych upodobań kierowcy. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tuningu chipowym kliknij tutaj >> Cennik tuningu chipowego dostępny tutaj >> |
| Wstecz | Strona GŁÓWNA |