Akademia tuningu:
Na wykresie i w tabeli powyżej przedstawiono dane samochodu testowanego przez nas na hamowni. Parametry seryjne były praktycznie dokładnie takie jak podaje producent.
Tuningowi elektronicznemu tego samochodu poświęciliśmy dużo czasu i pracy, ale jesteśmy bardzo zadowoleni z uzyskanych efektów. Wystarczy spojrzeć na płaską krzywą momentu obrotowego, którego maksymalna wartość jest dostępna praktycznie w zakresie od 3000 do 5000 obr/min. Pozwala na bardzo dynamiczne przyspieszanie i oszczędną jazdę ze względu na elastyczność silnika.
Zagięcie przy maksimum krzywej mocy dla programu sportowego wynika z ograniczenia wydajności turbiny i przepustowości wtryskiwaczy. Praktycznie jest to kres możliwości elektroniki, a dalsze zwiększanie mocy w tym modelu wymagałoby już ingerencji w mechanikę silnika i wymianę części jego osprzętu.
Wszystkie programy przygotowywane przez firmę Godula Moto Sport są wielokrotnie testowane na hamowni HOFMANN DYNATEST 300 oraz dodatkowo sprawdzane w próbach drogowych z użyciem akcelerometru ACC-2002.
Największą zaletą programów projektowanych przez naszą firmę jest ich pełne dopasowanie do stanu technicznego samochodu i indywidualnych upodobań kierowcy.
« Wróć do listy tematów